Monday, June 27, 2011

Tq Lan Banana belanja saya!

Pas zohor tadi saya nak bertolak ke Kuala berang. Masa dlm keta dah bercadang nak singgah beli air jagung Lan Banana sbb tak lunch lagi kan.

Smpai kat Lan Banana order air jagung 1, jemput pisang+ubi+goreng pisang 3inggit campur2. Siap bungkus tu akak tu tetiba tanya :

"Ada iklan pasal Lan Banana kat internet ke?"

Aku ni terpinga-pinga jap. Tetiba teringat ari tu wat entry psl Lan Banana ni.

" Ha'ah ada tapi lama doh"

"Akak niat nak belanja ni. lama dh cari. Semua tengok psl lan banana tu dlm internet ".

pastu anak laki dia mencelah:

"pakai keta saga warna putih kan?"

Teringat keta kami iswara putih.

"Ha ye lah.."

"takyah bayar lah ari ni, akak belanja, terima kasih sbb promote Lan Banana. ramai org mari".

Huhuhuu terima kasih la kak belanja saya. jumlah belian saya tadi RM5.50 je tapi hepi sgt sbb secara tak lansung dpt tolong perniagaan org kan. Huhuhu bak kata kawanku 'wing-wing situation' hahahaha

Like like like!


7 comments:

  1. untung jg..promote la lg..br lg wing2..hehe

    ReplyDelete
  2. wahhhhh dia kenal ko ke wei???? besnyaa...anak dia la kenal ko? isk bagus2, rate tinggi jugak blog ko ni :P

    ReplyDelete
  3. hahahahaha weh aku pun x sangka...pdahal xdok gmbo aku pun dlm entry tu..mungkin dia godek2 blog kut..

    ReplyDelete
  4. mana gambo nyerrr...nanti masukkan gambo nyer ekkk..

    ReplyDelete
  5. rezki tu..
    rezki akan datang dalam bentuk yang tak disangka-sangka.

    ReplyDelete
  6. lepas ni bleh la tolong promote blog kakwos-banana-in-pyjamas.

    hahaha!
    caya la dik!

    ReplyDelete