Friday, June 10, 2011

Mari kita ke ladang hoi! hoi!

Ladang tepi rumah ye kawan2..

lalang dan rumput dah bermaharajalela..Nk kata panjang takdelah panjang sgt. Tapi dh tumbuh la. Pakcik botak asyik la du kata nk simenkan tanah.

Ehhhh mana bolehhh! sayang tau nanti nak bertanam kat mana. Org nak tanah dia nak simen pulak. sya dah plan nak tanam macam2 kat tepi pagar tu tapi tu lah, nk pegi nursery cari pokok pun satu hal. Bila nk pegi ni.



ambik gambar dr atas.. saya malas mau turun lah..




membebel2 pakcik ni kata rumput dh panjang. Pastu nk simenkan tanah baru rumput tak tumbuh. Hello saya tak izinkan tau! Biarlah rumput tu nk tumbuh, kurang2 buleh juga berzikir kat tuan rumah kan..hehehe

1 comment:

  1. simen sedikit saja, yg lebih tu boleh tanam pokok dan sayur2an..rumah kak zu simen sepenuhnya..lalang sgt subur sekali malas nak mesin rumput

    ReplyDelete