Friday, June 3, 2011

Gambar2 kejadian ;)

Xde modal nk update belog. Godek2 hset Pakcik Botak jumpa banyak gambar. Ok kita laaaayaaaaaannn ...


ini bukan tangan pengantin ye, harap maklum. ni tangan dayang2 yg gedix mau inai mengalahkan pengantin. Siap request nk lukis pulak.. memerah otak aku nk buat corak. Layan je lah, bukan selalu buleh jumpa kan. Really miss that moment :) 



Ni malam sebelum akad nikah. Org semua sibuk kat rumah kitorang kuar makan jap. Huhuhuu. Inai diatas kepunyaan si tudung hitam tu ;)



Upacara memotong kek. Bukan pengantin yg potong ye tapi budak kecit ni hahahaha. Layaaan je.. Pastu siap nyanyi happy birthday ramai2 hahahaha



Pengantin lama huhuhuhu masa saya dulu tak merasa naik pelamin psl takde sanding2 ni..hahahaha. Semua pakat gelak pasangan pengantin pakai kain batik dan kain pelikat hahahahaa 

Suka suasan gambar ni. Terang dan cantik. Ni masa hantar pakcik botak kursus itu hari kat Sutra Beach Resort.

Banyak lagi gambar. Ingat nak cuci lah. Sayang juga kalu simpan dlm lappy je kan. Kalu jadi apa2 hilang terus . Kumpul2 gambar yg ok terus cuci..Masuk je dlm album buleh wat kenangan esok2 ;)

0 cuit-cuit:

Post a Comment