Thursday, June 23, 2011

Alas kabinet tv

Alhamdulillah, ada sorang pompuan cute ni sudi nak tempah alas kabinet tv. berpeluh jg nk menyiapnya. Setelah diconfirmkan saya start buat skit2. Cadangnya nk buat granny square+fish net. Harap2 menjadi insyaallah. Dan harap2 org tu suka la ye ;)




Banyak lg ni. Cadangnya dia nak guna utk raya. Saya target utk siap paling lewat pun bulan puasa. Harap2 dpt siap awal sbb saya buat waktu mlm dgn hujung minggu je. Takleh nak concentrate tiap2 hari la sbb keja kan.

Alas meja kat rumah sendiri pun tak buat lg ni. Kalu tak sempat nmpknya xde alas meja la, kita pakai kain tudung je la wat alas eh..hahahaha


7 comments:

  1. memang boleh jadi side income nih...chaiyook2

    ReplyDelete
  2. wah..bagus kak na
    berusaha ok..=)

    ReplyDelete
  3. wahhhhh kalau dekat aku dah soh ko buatkan utk aku, kaler oren :D

    ReplyDelete
  4. molek la tu, hobi dapat tambah duit.

    ReplyDelete
  5. ayooooo!!!bagus2...nati dah siap nyatakan saja brapa amaun nya ya kak!hahaha ;)

    ReplyDelete