Thursday, May 12, 2011

Restoren Al-Hijrah Oasis

Dan 2 hari berturut2 makan kat restoren ni. Sebabnya laluan biasa nak balik rumah asyik jem je, so try jalan pasir panjang. Lalu plak kut Bukit Bayas, mmg jumpa kedai ni. Sbb dh malas nk masak, pakcik botak ajak makan je sblm balik.

Restoern ni terletak kat Bukit Bayas lepas selekoh. Org trg yg biasa lalu jalan pasir pjg mmg tau kedai ni. Makanan boleh tahan best jugak lah. Sup dia ala2 herba skit, pedas.


Menu dia ada nasi ayam bakar, nasi gorang ayam, nasi ayam blackpeper, nasi daging backpeper. Menu dia ala2 gtu lah. Yg bestnye portion makanan dia banyak giler. Ayam pun banyak, nasi pon banyak.



Mula2 makan nasi goreng ayam bakar. Ok lah, so so je. Dulu sedap jugek.


Esoknya try nasi ayam blackpepper plak. yg ni sedap weh..hahaha.

Camne nk diet ni, nafsu makan membuak2. Aduii takut tengok penimbang. Tolonnggg!

1 comment: