Wednesday, May 18, 2011

Program pasca perkahwinan anjuran YPK

Hari Sabtu baru2 ni, saya dan  pakcik botak join satu program tau. Ni pun kawan2 yg bgtau. Sbnrnya saya tahu yg YPK mmg ada wat program ni tp tak tahu bila, so bila fiza ajak baru ni terus saya bagi nama.

Memang tak rugi join tau. Satu hari je. Saya tak pasti YPK kat negeri lain ada buat tak program mcm ni, tapi memang best giler ah. Penceramah mmg best giler. Saya berani kata lagi best dr Dr Fadzillah Kamsah. Pendapat saya lah. Lawak pun ada hahahaha.

Nak cite banyak pun x reti tapi saya sangat-sangat mengesyorkan kepada pasangan yg dh berkahwin utk join program ni kalu ada di tempat anda. Bukan ceramah semata2 tapi ada aktiviti yg boleh merapatkan hubungan suami isteri. Langusng tak mengantuk!




Kalu ada kat tmpat korang sila lah join program ni ye ;)

8 comments:

  1. wahhhh bestnya, apa xtvt program ni yg paling best :-)

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar pun...tapi mcam best jer program nie kan?

    ReplyDelete
  3. YPK tu apa erk? yayasan ............ rasanya kat n9 ni tak de kot..

    nmpk gaya dah tau la rahasia siapa opismate mekchu yang nak bertukar tu kan.. tak rahasia lagi...

    ReplyDelete
  4. YPK tu apa marina?
    kalau kat Perlis YPK = Yayasan Pok Kassim (milik ex MB perlis, Shahidan Kassim)

    ReplyDelete
  5. kena google la kot nak cari lebih detail, kak zu pun tak pernah dengar

    ReplyDelete
  6. maaf ye kwn2. YPK tu Yayasan Pembangunan Keluarga ;)

    ReplyDelete