Wednesday, May 4, 2011

Panasssss

Sekarang dh habis musim hujan kan. Masuk pulak musim panas. Kalu rumah batu tau2 je lah. Bagi menyelesaikan masalah panas tu bawak masuk 1 lagi kipas. Dua2 pasang.


pakcik botak tetiba bagi petua. letak sebaldi air dlm bilik.


Alhamdulillah, berasa la juga hawa2 sejuk tu. Kredit to Kak Zie di Bintulu utk petua ini ;)

Nak pasang ekon tak mampu..huhuuhuhu

5 comments:

  1. tuela kan.. musim skang ni..samela saya ni kat rumah..

    ReplyDelete
  2. hihi petua nye letak baldi dlm bilek klu panas?? hihi comelnye, dd slalu rasa panas, nak try gak la nanti klu x tahan. hihi tp still rasa nak gelak siket2 ;p


    akak ada terlanggar baldi tu x masa bangun dr tido? ;p

    hhii

    ReplyDelete
  3. jangan sampai tersepak baldi air tu dah. nnt ada yg bikin panas.hehe

    ReplyDelete
  4. sekarang cuaca mmg agak panas.. dear, beli aircond waktu promotion so dpt harga murah.. banyak je yg below rm1k..

    ReplyDelete
  5. temp 47 kat perlis hari tu..memang panas tak ingat..pakai aircond pun berpeluh lagi...hwaaaaaaaa

    ReplyDelete