Tuesday, May 3, 2011

Mydin Mall




Hari ni pegi Mydin Mall. Sebab nak cari anak telekung. Nak g Mydin ni yg paling tak suka adalah parking. Seksa yg amat. dah le parking lot nye kecik2. Berebut satu hal. hari tu hampir2 aku nk nak gaduh dgn sorang perempuan ni yg sedap2 potong masuk parking padahal aku menunggu bukan main lama lg. Terus aku g ketuk cermin keta dia.

Back to the topic. hahahaa kecoh je, setahun blh bilang brp kali ke Mydin ni. Nasib baik rezeki parking ari ni mudah.



Sempat jugak survey harga brg dapor td. Kicap 3 ayam murah lah, RM 1.75 je. biasa RM2.60. Huhuhuhu..Banyk barang yg murah kan. Masa nk bayar cashier mintak kad Mydin, saya kata takde. Hehehehe saya bukannya pelanggan tetap Mydin, tak terbuatnye kad tu.

Sekali sekala tukar angin p Mydin..

3 comments:

  1. owhh rindunye ngn Mydin mall..tiap kali lik kg mmg tak miss p Mydin..bessss..hehe...
    yess..bulan 6 lik kg..hehe

    ReplyDelete
  2. betull..bab parking kat situ paling menyampah..

    ReplyDelete
  3. sy mmg pelanggan tetap mydin dan ada kad mydin

    sy suka mydin sbb majoriti brgnya murah

    dan kebetulan mydin dah dekat dgn rumah sy :-)

    ReplyDelete