Thursday, May 5, 2011

Lunch hour

Asal kul 1 je mikir le nak makan apa, nak makan kat mana. Slalunye mmg ada 'tempat makan biasa'. Tapi bila dh boring asyik tempat sama je nak jugak berubah angin kan. Semalam kami 3 orang je, dengan syibrah dan maisarah. Pikir punya pikir kita makan mi sup kak yah lah. Kedai ni kat stesen bas tu.

Smpai je kedai dia tak buka la plak. tensi tensi. Last2 p kedai lain. Sebenarnya mungkin ada yg tak suka nak makan kat sini psl fhm2 je lah., stesen bas kan. Gred xdelah A, B pun kadang2. Tapi tak kisah le, perut aku leh terima lg even ada yg tak lalu.

Yg bestnye mkn kat stesen bas ni, tengok atas banyak gilerrrrr tudung2 bergayutan. Tahan2 je nafsu, kaluikutkan mau naik atas sopim tudung dgn kain baju raya. Hahahahaha.

warna warni tuuu!

Smpai kat kedai mikir pulak nak makan apa. Nasi tak nak sbb mcm kenyang je. Last2 order le order la apa yg terlintas.


 air peberet ku ;)


 ini syib punya menu, nasi goreng ayam merah ;). blh tahan la 


ku makan megi goreng je. Huhuhu ai buat lg sedap..hehehe ini poun sedap jugek sbnrnya ;)

Otw nak balik opis singgah PSI. Huhuhu nak beli novel!

2 comments:

  1. lamanye dok g stesyen bas KT. dulu sokmo outing hr sabtu mkn sup situ..

    ReplyDelete
  2. kak..jgn dok amal minum air laici sgt..xbagus....

    ReplyDelete