Thursday, May 26, 2011

Kedai keropok Kuala Kemaman

Baru2 ni otw nak g hantar anak sedara daftar matrik kat Banting, singgah Kuala Kemaman utk solat dan makan. Tak lupa singgah kedai keropok sbb Kak Nor nak beli keropok utk kak ja di Seremban. Saya pun tak pernah sampai lagi kawasan Kuala Kemaman ni. Biasa lalu jalan besar je, ni pakcik botak ajak masuk dlm kampung tepi sungai p makan tghari.




Bnayk jugak rupanya org jual keropok kat Kuala Kemaman ni. 1st time masuk pdhal lalu sokmo..huhuhu

3 comments:

  1. tengok2 je ke atau borong keropok tu...

    ReplyDelete
  2. banyak nyer keropokkk..cicah dgn sos thai sedap nieee

    ReplyDelete
  3. sama laa.. tatau lak kat kuala kemaman byk kopok.. leh cuba beli otw balik....

    ReplyDelete