Sunday, May 15, 2011

Hantaran

Ada kawan mintak saya upload gambar hantaran adik2 yg bakal kawen hujung bulan ni. Nak ambik idea katanya. hmmm xde hal. Sharing is caring..hehehe. Lagipun bukan yg saya..hahahaha


Bekas cincin.

2 org adik perempuan saya akan kawen hujung bulan ni. Adik no 5 dan adik no 7. Senang buat kenduri sekaligus. Tema dalah pink uolls. yg pink ni adik no 5 punya. Yg ni kitorang buat sendiri tapi sbnrnya bakul putih tu yg sepupu kawen baru ni. Kira guna balik la tp pattern lain2 lah. takpelah kita tambahbaik je, jimat belanja kan.

Utk adik no 7 makcik saya buat. Yg tu warna purple kut. Tak tengok pon lg. Apa apa hal rozi, ko boleh lah nak ambik idea pon, aku x kisah ;)

6 comments: