Sunday, May 8, 2011

Granny square fridge cover ~siap akhirnya!

Setelah bbrp lama, akhirnya siap jugak!

Asalnya nak buat alas meja, tapi sebab nak tengok hasil yg cepat maka kita buat alas peti sejuk dulu lah :D



kemasan tepi guna double crochet je. Tak reti nk buat kemasan renda. Banyak lg perlu belajar ni.



Akhirnya ada juga alas ye ;)



Alas mesin basuh pon boleh. Tapi kita buat lain lah ;)

Next project, kita buat alas meja kopi pulak :D

9 comments:

  1. cantik! untung peti ais tu :)

    ReplyDelete
  2. cantik!!! jeles sbb zana x pandai buat.. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. sukaa...nanti boleh tayang lain2 pulak :-)

    ReplyDelete
  4. rajin r kak na
    boleh doh buka bisnes ni

    ReplyDelete
  5. joy,

    hahaha peti yg untung ;)


    adieyza,

    boleh belajar ;)



    ladylavender,

    tggu berbulan2 pulak hahahaha


    cheqna,

    kalu ada tempahan boleh le ;)

    ReplyDelete
  6. suka peti ais tu dapat tudung..hehehehhe...tahniah awak...nanti buh lagi gambar banyak2 ye..tumpang bangga ngan kawan2 yang pandai menjahit...

    ReplyDelete
  7. cantiknye.. peti ais effa berhabuk atas nya.. hahah ;)

    ReplyDelete
  8. diamilikku,

    hahahaha peti ais suka la dpt tudung ;)



    effa,

    haa tu la psl...kena ada tudung ni ;)


    lady of leisure,

    terima kasih ;)

    ReplyDelete