Wednesday, February 16, 2011

Piknik wit Aqilah ;)

Itu ari balik keja nampak Aqilah duk main2 kat luar rumah. Saya ajak masuk rumah dia tak nak. Cuma berani setakat laman je. Pasal petang sebelum tu kitorang dah cabut rumput kat laman saya sbb tu dia berani masuk. Hari ni saya ajak dia masuk rumah. Last2 dia masuk.

Saya terus ke dapur goreng nugget pastu Aqilah ajak makan kat luar rumah. Nak makan kat luar bukan ada kerusi taman pun. Last2 ambik suratkabar duk tepi longkang. Hahaha longkang bersih lagi boleh lah.





Tengah2 layan Aqilah makan, kak siti jenguk kut tingkap. Heheh nasib baik kak siti pun sporting. Tak kisah pun saya ajak anak dia makan2. Dia pun paham rasanya kita nak menumpang kasih dgn anak dia hakhakhak :)

4 comments:

  1. piknik luar umah pon jadi eh..
    janji dpt mkn..hehe

    ReplyDelete
  2. budak-budak ni suka berimiginasi sorang-sorang. panas kut duk dalam rumah, sekarang musim panas.makcik pun tak tahan.

    ReplyDelete
  3. eT,

    hahaha asal nama piknik ;)


    cin ina,

    betul2, diorang ni kdg2 imaginasi je lebih ;)

    ReplyDelete
  4. ai pun tumpang kasih ngan anak kazen... *_"

    ReplyDelete