Friday, February 18, 2011

Persiapan kahwin

Balik rumah mak baru ni terkejut tengok rumah macam kapal pecah. Rupanya ayah pasang siling baru. Rumah pun cat baru. Adoi, semangat plak mak ayah aku ni. Hahhaa takpe, 2 org sekaligus dan pas ni hanya tinggal lelaki je yg blum kawen.










Baru ni pas raya cina mak saya bgtau adik lelaki yg no 4 yg duk JB bgtau nak kawen. Hahaha tak terkejut pun psl memang tau dia tu tak sah kalu xde awex. Hahahaha. Insyaallah bulan 3 ni dia balik nk kenalkan si awek. Molek lah, sempat lagi kalu  nak buat tahun ni pon :)


Anak2 mak dh besar dah boleh kawen semua tapi abg yg sulung tak kawen2 lagi. Camne tu..? Mak kata biar la dia, sampai masa dia kawen la tak yah gaduh2 nak tanya2 dia.

4 comments: