Wednesday, February 16, 2011

Bantal tungku

Pernah tengok tak bantal ni?







Sekarang ni dalam FB ramai yang jual bantal ni. Saya dah ada satu. Sebenarnya opismate yg jaga projek Kenyir yg bagi. Katanya abg dia g China ari tu. Masa dapat tu saya pun tak terpikir nak guna untuk apa bantal ni. Dia mcm ada air kat dalam pastu kita pasangkan suis tu dia akan jadi panas.




Balik rumah simpan je dlm almari. Sampai la pindah rumah 3 bulan lepas. Ada satu hari tu period pain. Pastu rasa nak bertungku. Tetiba teringat bantal ni. Cari punya cari nasib baik jumpa. Panaskan sekejap dlm 5 minit pastu tungku lah kat perut.


Syok gile. Kalu lenguh pinggang pun buleh letak kat pinggang. Akhirnya baru ku tahu penggunaan bantal ni. Hahaha :)

7 comments:

  1. saye pun ade satu. recommend by opismate. ari tu cari tungku utk mak mertua, skaligus buy utk diri sndiri. mmg best!...;p

    ReplyDelete
  2. kak...mhl xopismate kak jual??along nak beli tok mak la...die dok cari lama dah...

    ReplyDelete
  3. Amy memang cari nak beli nie.. berapa erk

    ReplyDelete
  4. salam kanal... akak ada jual bantal ni.. best sgt klu gunanya.. harga RM36.00..(pos RM5.00)...

    ReplyDelete
  5. pernah tgk tp belum ada..practical jugak ye..

    ReplyDelete
  6. saye pon terpk nk beli gok bantal ni sbb nk tuku time peyed...bunda jual gok....

    ReplyDelete