Friday, December 3, 2010

Tragedi masak2

Tragedi la sangat..hahaha kes nya nak cuba masak menu baru tapi tal jadi..hohoho. Aku salah baca resepi atau tak pandai buat hahahaha. Takpe, tak cuba tak tahu kan.. :D

Alkisahnya nk cuba buat roti kentang mcm ween si monas2petronas buat. Mula2 tu dh ok, last part huhu sgt sodih..hahaha kata sedih tp gelak plak. tengok gambar ye, kalu sape nak resepi sila ke blog monas2petronas. Gua malas nak cite huhuhu.






masa nak balikkan ke sebelah lagi tu tiba2 karipap ni terbuka, pecah skit..huhuhu lama jugak menunggu roti tu masak. Last2 bila dh masak kira ok la tp agak tawar skit, mungkin saya taruk garam sikit..huhuhu dgn roti nya agak tebal..hahaha tak jadik macam ween punya.


Akhirnya lebihan inti tu masuk oven je, sedaaaaapppp! hahahaha

5 comments:

  1. biasa juga terjadi tragedi sebegini..

    ReplyDelete
  2. hehe adat dalam masak memasak mesti ada yang jadi gini.. tapi nampak sedap je.. hehe

    ReplyDelete
  3. tgk inti dia mcm ala2 nk buat begedil ya...huhu...

    ReplyDelete
  4. hamizah,

    hahaha setuju..!


    lady,

    inti dia mmg sedap!


    Aisyah AR,

    betul..mcm nk buat bergedil..

    ReplyDelete
  5. weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    hahahahahahhaha
    hahahahahhaha

    sorry aku tegelakkk alaa....kalau aku dkt umah ko aku dah datang bagiii okeeeeehh aku masakkan utk ko :))

    hahahaha ala marinaaa....:(

    sian ko

    ReplyDelete