Friday, December 3, 2010

Nasi goreng ayam madu

Kedai ni adalah port baru utk mkn tengahari. Terletak  di Goat Island atau dgn kata lain di Pulau Kambing. Hahahahaha.

Best giler nasi goreng ayam dia. Memang terbaik! air laicikang pun best!




Nampak biasa je kan, tapi percayalah memang sedaaapp!!!

Fiza, farah, ina..bila lagi nak g makan situ...???

7 comments:

  1. sedapnyeee, huhu

    -peminat nasi ayam-

    ReplyDelete
  2. tengah lapar ni , lom makan nasi lagi

    ReplyDelete
  3. dd,

    heehhe muka pun dh mcm ayam..ops! larikkk!



    atty's,

    hehehhe jom2 !

    ReplyDelete
  4. mana ni kak?
    kda nape nama?
    nk try etek

    ReplyDelete
  5. Dengar makanan sedap ni...kalau dekat mesti serbu...pantang!!!

    ReplyDelete
  6. cheqna,

    kat waterfront pulau kambing, kedai biasa je x ingt nama pe..huhu



    nanirostam,

    hahaha trima kasih k.nani singgah blog saya, hahaha jauh sgt dgn k.nani ;)

    ReplyDelete
  7. Pulau Kambing dekat mana ya?? Btw dekat Jitra Kedah pon ada nasigoreng ayam madu gak. Sedap gak, dkat ngan bandar darulaman.

    ReplyDelete