Wednesday, December 29, 2010

Malam ini.....

Malam ni ingat malas nak masak tapi pakcik botak suruh masak plak. Kemalasan nak memasak sudah  mula dirasa..hahahaha tapi takpe, org kata kalu nak tawan suami kena jaga perutnya kan. Ok, menu malam ini adalah...

 ayam goreng kunyit dgn kuah kicap dan kicap lada utk saya. huhuhu sedap jugek..hahaha. tak lupa potato wedges utk dimakan masa tengok bola nanti ;)



siang tadi pakcik botak tanya ada tak baju kuning? saya kata kan ada baju bola tu..saya ingatkan dia nak pakai masa tengok bola, rupanya dia gantung kat tv tu. adoi la..semangat punya pasal..

cameraman rtm ni asyik fokus artis indon je..hahahaha

6 comments:

  1. hahahahah!!!kak weh.....dumoh ni gegor doh plus waser pekok doh tinger dgr org jerit..hahahhahha
    tp tabik rr kat pakcik botak..semangat tok die tarok baju kning kat citu..

    ReplyDelete
  2. tahniah malaysia menang even sekadar menang aggregat 4-2. menang tetap menang. laki ko layan kat umah, aku layan ngan kawan2 kat mamak.

    ReplyDelete
  3. baguh r pokcik botok..nasib baik menang...=)

    ReplyDelete
  4. Izwan: tok leh tinggal bini sorang2 kat rumah....cian -pakcik botak

    ReplyDelete
  5. semangat tuh yg penting..hahaha..yg pthg malaysia menang..yeyy....

    ReplyDelete