Monday, December 27, 2010

Makan-makan dan macam-macam

Lama tak update. Mak bizi nyah. Cuti 3 hari paksa mak mertua dtg rmh baru. Huhuhu makanya kepala otak kena ligat la berpikir nak masak apa. Takut tak kena dgn selera je tp alhamdulillah mak dgn bapak mertua tak cerewet. the best in the world la! huhuhu i likeee ;). 

Tapi malangnya tiada sesi meng'snap' gambar psl pakcik botak asyik lupa + segan.hahaha dgn keluarga sndiri pon nak segan kan kan kan ;). Tapi takpelah kita letak gambar2 yg ado je ye ;P


 ni makan malam minggu lepas. sekali sekala makan megi best jugak. megi goreng kari tuk saya dan megi ayam rebus utk pakcik botak ;) sedap owwh :P


 nk try jagung JR best kat dungun. xde la best mana pon hehehe. aku dr blkg masih dikategorikan slim lagi ek? hahaha




 akhirnya berjaya juga memenuhi selera pakcik botak yg duk berzikir hari2 duk sebut nak makan RFC. Nah makan la puas2! Santek tak baju saya. Itu cotton beli dgn whitemommy. Baru siap ni sha ;). beli dh lama dh..hahaha


terjumpa plak kwn2 satu bangunan pakcik botak. huhuhu jgn bimbang ye ini waktu  rehat. taida kena mengena dgn yg bekerja atau tak bekerja hahahaaha.

Minggu ni ramai yg bercuti. Huhuhu rasa nak cuti lagi jek. Hahaha asyik cuti je bila nk keja nih. kihkihkih :D

4 comments:

  1. RFC or KFC yg sedap?

    memang cantik baju tuu .. ai like

    ReplyDelete
  2. hahaha bagi saya KFC lg sedap..ayam dia lbh kurang je cuma pedas skit..tp ayam dia ayam organik kan for sure la lagi bagus dr ayam cucuk2 tu kan..

    ReplyDelete
  3. RFC? ada jugak ee..x tau pun (ketinggalan betul.hehe)

    ReplyDelete
  4. megi tu yg nampak lebih sedap...haha

    ReplyDelete