Thursday, December 2, 2010

Makan apa malam ni?

Baru pas dinner. Waaah dinner gitu.hahaha tgahari kat opis tadi mkn keropok, goreng ubi dgn popia je. Malas nak makan nasi. Sebab nanti balik makan nasi plak.

Pas maghrib tadi start masak. Huhuhu kaki dah tak lenguh dah. Kalu dulu pas masak tumit sakit pasal berdiri lama. Melampau kan? Hahaha, skrg dh ok! Dah boleh masak 2 jenis makanan dalam 1 masa. hahaha tapi setakat ni takdelah masak yg berat2, setakat makan 2 org je.

Ok, menu malam ni ialah nasi putih, sup sayur dan ikan selar masam manis.




Nasi masak 1 pot je. Cukup utk 2 org makan tak tambah. Memang kitorang makan jarang tambah nasi.  Pas makan pipiku dicium pakcik botak katanya saya masak sedap. Blushing ;) hehehehe

:)

6 comments:

  1. hoho. x pe. x tambah nsik. satu pinggan dh cukup manyak dh tu! an mkn nsik bukus share 2 org dgn mak mlm neh. hehe.

    ReplyDelete
  2. hohoho bagusnye..mlm2 xleh makan banyak kan..sweet nye makan dgn mak ;)

    ReplyDelete
  3. akak makan Murtabak sekeping .. okey okey sekeping setengah ;)

    ReplyDelete
  4. awwww~~

    suwitnyee akakkkkk ending entry ni

    ^^

    aaaaa~

    ReplyDelete
  5. elly,

    hahaha sebijik setengah tu banyak tu ;D


    tigrismalaya,

    mmg sedap ! hehehe


    dd,

    huhuhuhu hehehe

    ReplyDelete