Thursday, December 23, 2010

Macam-macam

Tak tau nk update apa. tgk dlm phone pakcik botak ada lagi gambar tak upload. Hoohhoho ok kita tgk gambar je la ye..

 ni masa makan kat PD, blh tahan la makanan dia ;)



 dua2 muka seketol..hahahaha.oh ni masa kat pizza. 2 bulan teringin nk mkn meatball dgn spagetthi. la ni bru dpt. i likeee...


 sgt menggoda la meatball tu ;)


 ni kat jusco seremban 2. layan je pakcik botak nk bergambar..


 kat popular bookstore, masa nk beli Rayyan Fantasi. Tak tau nk pilih yg mana, padahal sama je hahahaha



 Dgn iris..huhu budak comel yg ngada


masa p kenduri kwn sekolah..

Perut sudah lapar, mau makan dulu..

5 comments:

  1. sempat lagi bergambor kat pokok pisang tak tahan tu.hihi

    ReplyDelete
  2. baru2 ni kan kat astro ada kluar cerita cloudy meatball tuh..tiba tiba teringin jer kan

    ReplyDelete
  3. adoiii..tengok meatball terhingin pulak yg kat ikea tuh..

    ReplyDelete
  4. haha betul la teringat meatball ikea hehe

    ReplyDelete
  5. muka seketul tu sgt comel.. :)

    ReplyDelete