Tuesday, December 7, 2010

The Biggest Loser Asia 2

Korang ikut tak season 2 ni?

Minggu depan finale. Antara Nai, Genghis dan Raj.

Saya rasa Nai menang. Mintak2 Raj tak menang. Tak suka la dia tu. jahat. hahahaha

Korang rasa sape menang ek?

11 comments:

  1. hai....
    dh lama tak tengok..dulu bukan main suke...hehe..

    ReplyDelete
  2. mmg follow tp hari nie tak tgk sbb ada hal kat luar...adoi..

    oo..lori dah kuar, bagus la..harap2 Nai menang..he deserve for it!

    ReplyDelete
  3. alaa.. tak pernah dapat follow tau..

    ReplyDelete
  4. ct baru start tgk biggest loser. nampak mcm Raj tu sgt kesian. hahaha... (sbb tak tgk dr mula).=p

    ReplyDelete
  5. season 2 nie akak tak follow sangat .. Raj jahat ke? dulu dia baik ...

    ReplyDelete
  6. skali dua je tgk. x tahuuuu. haha

    ReplyDelete
  7. noli,

    hehehe..



    tigris malaya,

    tu lah, harap2 nai menang kan.. :)

    ReplyDelete
  8. madam sooyaree,

    rugi2..hehehe


    siti bumbum,

    kena tgk dr awal, muka dia mmg nmpk baik..

    ReplyDelete
  9. elly,

    dr awal tu dh nampak jahat, heheh tp jahat dlm citer ni je lah..hahaha


    niknurehan,

    rugi tau..kena tgk..

    ReplyDelete
  10. tak sempat teman nak nengoknye...
    teman ada kerja cuti-cuti sem ni... heeEe...

    ________________________________
    jom ke sini..
    entry best < http://koriieleys.blogspot.com/2010/12/sudut-cip-cerpen-round-table-3.html

    ReplyDelete
  11. tak dapat nak teka..
    lama tak tengok TV

    ReplyDelete