Saturday, November 13, 2010

Persiapan kahwin ;)

Hari ni sepupu saya kawen.Semalam p tgk persiapan. Tolong mana yg patut. Malam  nye duk lepak2 tgk anak2 dara isi telur dlm bunga telur.

 masa g dgn khemah memasak, siap ada whiteboard tulis pembahagian keja..hahaha


 ai potongdaun pandan nak buat bunga rampai..


 nilah Along, dh sihat dh dia ;)




 Tetiba mak pengantin dtg mintak buat sirih. Aduyai mana gua reti. Last2 mak along yg buat, saya tulung cucuk2 je..hehehe. Nampak tak ada makhluk tersebunyi disitu ? 

Tak nampak? Meh nak fokus ;)


sempat dia kroh kroh zzzz


Petang ni balik rumah. Rindu rasanye..hau hau hau  :D

1 comment:

  1. kami tak balik dungun..raya di kedah..kalau tak boleh jumpa awak lagi...uishhh syioknya dah masuk umah baru kan....jeles jeles...cepat2lah buh gambar..saya nak amik suntikan semangat nih..nanti boleh hias2 umah saya sendiri..tapi lambat lagi la nak siap

    ReplyDelete