Tuesday, August 3, 2010

Sorang lagi nak pegi...

Tadi siang kat opis adalah kak bie duk sibuk2 cari org nk tempah buat nasi minyak sempena nk smbut ramadhan ni pastu dgr dia sok sek sok sek dgn pejal. xde la sok sek mcm gosip tu, ada juga dengar tp x fhm psl apa kan.

So masa saya nak g blkg kak bie pun bgtau la yg pejal nak berhenti, dpt keja lain kat kemaman. saya mcm..

"whaaaatttt! pejal nk berhenti..??"

wah apa ni, pas sorang2 lari. tension sgt ke keja sini..?  huhuhu sedihnye..

tapi xpelah, jodoh pejal kat tadc x pjg kut. saya pun kalu ada yg lebih baik insyaallah ambik tindakan yg sama jugak rasanya. dan saya juga doakan dia bertemu jodoh bila kat tempat keja baru nanti..hehehe


oh pejal, nanti nk gaduh dgn sape la ps ni.. sebelum nk blah tu bagi la cite yg k.na order tu ye..berjaman doh nunggu nih.

5 comments:

  1. dia dapat gov ke kak na..adalah kut ketekanan hidup kat situ..kita tak tahu isi hati orang kan..

    ReplyDelete
  2. susah tu nak cari kerja sekarang... hummm

    ReplyDelete
  3. kdg2 mmg sedih tapi begitulah realiti hidup. datang dan pergi silih bganti (waa... ayat mcm sasterawan...)

    ReplyDelete
  4. bukan gov tp swasta juga kat kemaman..

    amni,
    kena cari keja dulu baru berhenti..kalu dpt yg lbh baik ok la..

    piewahid,
    hahaha betul la tu..

    hamizah,
    yg x best tu biasa la keja kan, lgpun dia jaga akaun, so phm2 je la bhg akaun ni slalu kena tekanan..hahaha keja sama je, tekanan tu tetap ada cuma mungkin dh lama so nk tukar angin..

    ReplyDelete