Monday, August 2, 2010

Saya mau buat lasagna, sape ada resepi yg mudah dan best?

Terasa nk makan lasagna.. sebelum ni x pernah makan lagi. ada org kata sedap, ada yg kata muak xleh makan banyak..

Resepi dah ada tapi mcm susah plak. huhuhu susah ke malas hahahaha..

gambar ini kredit to incik google

kalu korang ada resepi yg senang bgtau saya eh.. :-) nanti saya belanja lasagna :-P

15 comments:

  1. dh jumpa dan cuba resipi nanti jgn lupa ajak kengkawan makan. teringin jugak ni :)

    ReplyDelete
  2. alamak lady takde resepi lasagna..

    ReplyDelete
  3. piewahid,
    kena bagi org rmh rasa dulu, kalu ok blh ajak kwn2..hehehe

    lady,
    dun worry, dh jmpa dah..

    elly,
    hahah dh jmpa dah..

    ReplyDelete
  4. saya nak jugak boleh? *wink*

    ReplyDelete
  5. salam

    err..tak pernah makan...

    ReplyDelete
  6. amni,
    heheeh boleh je..hahaha thanks

    cheqna,
    kita pun x pnh mkn tp nk try buat kasi org mkn..hahaha

    ReplyDelete
  7. suke makan lagsania dekat pizza.heee

    ReplyDelete
  8. fiD,
    sedapke kat pizza hut tu?

    thanks ye follow saya..i follow u too..

    ReplyDelete
  9. meh dtg london. nanti sy masakan lasagna seperti menyebut ABC. kehkehkehh..

    nampak gaya balik msia kena beli 3-4 botol sos putih. senang nak guna.

    ReplyDelete
  10. irma,
    oh ada ke sos putih yg dah siap? uwaa senang la keja kalu mcm tu..

    ReplyDelete
  11. kat sini dua-dua sos lasagna ada jual..

    jenama dolmio.

    ReplyDelete