Thursday, August 26, 2010

Pelancaran Hari Wanita & Majlis Berbuka Puasa Bersama MB

Salam 15 ramadhan,

Eh sekejapan aje dah sampai 15 ramadhan. Maknanya kurang lebih 2 minggu lagi nak raya. Masa berbuka kat sumai itu hari ustaz kata 10 hari kedua ni pintu keampunan terbuka seluas2 nya. 10 hari pertama ari tu pintu kerahmatan terbuka luas. Masih berbaku 5 hari lagi untuk 10 hari kedua ni. Nanti 10 hari ketiga kita sama2 mencari malam lailatulqadar.
Semalam pakcik botak ada jemputan ke Majlis Pelancaran Hari Wanita dan sekaligus Majlis Berbuka Puasa bersama pemimpin di Kediaman Seri Iman. Saya pun follow  jugak ;). Ramai tetamu yg datang.
 
nape Cik ADO K.Trg wat muka sebek gitu..? hahaha


majlis nak start. Ada live conference  dgn PM


ahaaa! cik puya sibuk edar kad raya kawen


kata hari wanita kan, terus dpt cenderahati kain batik :). oh comel nye beg riben ku ada 2 mata butang besar. ni dd dudu tgk mesti jeles ni :D 


kesayanganku, buah hati pengarang jantung..ada jerawat bsr tepi mulut..hihihi


ok bukak2 semua, dh dekat nk berbuka. lauk yg disediakan blh thn juga. ada gulai kawah, ikan masak merah, kerabu perut, telur masin, tumis petola dgn suhun, ayam goreng.

Ok itu aje, babai. xde idea bak  buat penutup hihihi..

MySpace

10 comments:

  1. sama2 kita mencari pintu kerahmatan & malam lailatulqadar.

    ReplyDelete
  2. same entry yer, tp citer awk lg best..hehe...x perasan plak ada di majlis yg sama kan?

    ReplyDelete
  3. kejora,

    ha ye lah, x sedar pun. kita duk meja hujung jauh dr vip..awk mesti sibuk masa tu kan..hehehe

    ReplyDelete
  4. en_me,

    alahamdulillah..kemenangan bagi org yg berpuasa ;)

    ReplyDelete
  5. hihi...buat2 sibuk je kot..sekadar memenuhkan majlis..ha3

    ReplyDelete
  6. hurmm..takde sekali pun lagi jemputan berbuka di luar..huhuhuhu..
    sedihnya rasa..rindu zaman jadi reporter..tiap2 hari ada je jemputan....

    ReplyDelete
  7. diamilikku,

    kalu reporter mesti hari2 berbuka kat luar kan..

    tp berbuka di rumah lagi nikmat sebenarnya..

    ReplyDelete