Sunday, August 22, 2010

Jawapan contest!

Maaf lah uoll, jawapan lambat 2 hari. Alkisahnya lupa nak ambik gambar wat balik..hehehe sorii ye
MySpace
Jawapan yg korang bagi ada yg jauh tersasar, ada juga yg hampir lbh kurang.. 

Kpd yg tak berjaya tu jangan risau. Nanti saya buat giveway plak, tapi kena pikir dulu nak bagi apa ye. Ok so ini lah jawapannnya ;)
 bekas tisu 

Dan pemenangnya adalahhhh............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jawapan dia adalah kotak tisu. Kira blh pakai la jawapan tu..Nak tau hadiah ke..?
 Hadiahnye adalah ..

sehelai tudung rozita che wan. Pic credit to Butik My Colours
Along ni dekat je dgn rumah saya. Org trg juga. Nak pos juga ke..? hehehehe. along, nanti kita roger2 ye.. ;)

MySpace

10 comments:

  1. salam
    cantik plk tudung tu erk
    adakah rozita cik wan tu bertudung..
    kih..kih..

    ReplyDelete
  2. sayer menang???hahahahahhaahha...waser klakor plok..igt nak teka main2 jer...alih2 menang plak...wahahahahaha...tq kak!!!ahakz!!! *malunyer waser..*

    ReplyDelete
  3. ala...nak teka dah tapi tak tertulis je..hahahahahhaha..boleh gitu?? bila dah kalah dan dan tu nak teka kan

    ReplyDelete
  4. wah..
    tahniah pada yang menang ye
    jangan lupa wat GA plop kekgi =)

    ReplyDelete
  5. apasal rozita c w dapat nama huhuhu - pakcik botak

    ReplyDelete
  6. idah,

    mmg cantik. secantik rozita che wan kut. hahaha xtau la knp dia bagi nama tu..

    ReplyDelete
  7. along,

    hahaha dh menang la tu..hadiah nak bagi cmne ek? nt kita roger2 deh..

    ReplyDelete
  8. su,

    hehehe nanti kita wat giveaway plak ye ;)

    ReplyDelete
  9. cheqna,

    insyaallah. tgh pikir nk buat GA cmne ni ;)

    ReplyDelete
  10. pakcik botak,

    dh dia artis kan, dpt la nama tp dia x plak pakai tudung..

    ReplyDelete