Tuesday, August 24, 2010

Black and White contest

wahai kawan2! jom kita masuk contest ramai2..

Jumpa contest ni dlm blog cik kerak nasi..hahaha comel nye nama blog ;) . contest ni dianjurkan oleh blog creativeheart nih. Peraturannya spt di bwh :-



  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010.
  • Hadiah merupakan wang Ringgit dan akan dihantar melalui akaun bank. Jumlah dirahsiakan.
  • Anda hendaklah meng-Upload gmbar hitam dan putih sahaja,  tapiiii gambr sendiri je tau. x leh ambik gambar org lain. Kalu gmbar berdua ada muka kita xpe, dibenarkan.
  • Kena jadi follower creativeheart.
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di sidebar blog anda.
  • Tag at least one person. Banyak lagi bagus, dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..
  • PENTING.sila tinggalkan link yg anda upload gambar tu kat komen kat entry contest 
Ok ok jgn cakap banyak, gambar yg diupload adalah......



hanimun in paris.. suka sgt gmbr ni.hohohoho. Okies, sekarang saya mau tag kawan2. Org yg di tag adalah....
  1. dd dudu
  2. cheqna
  3. miss along wani

1 comment:

  1. alamak! tergugat lah mcm ini..
    hehe..

    goodluck :)

    ReplyDelete