Saturday, July 31, 2010

New family member

Bukan saya yg nak dpt ahli keluarga baru tapi sekalung tahniah buat opismate saya dan isteri ; syahrul dan cikguross kerana bakal mendapat cahaya mata pertama. Mereka baru melangsungkan perkahwinan pd awal bulan lepas.

 cikguross, curik gambar ye..

Syukur alhamdulillah kerana mereka berpeluang utk mendapat rezeki secepat ini..sgt jeles sama kamu berdua...

Tolong, aku sgt sedih skrg...

6 comments:

  1. jgnlah sedih2...rezeki awak pasti akan hadir..sabar banyak2..doa banyak2.....ishhhhh jgnlah sedih lalink..saya tak suka la kawan2 saya sedih....sabar tauuuu

    ReplyDelete
  2. cheqna,
    xde apa2..sedih je..huhuhu

    diamilikku,
    trima kasih su.. bukan apa, x kisah pun sbnrnya tp kdg2 tu mmg x leh tahan perasaan tu. lepas tu ok la, xde apa..hhaha biasalah emo je lebih..hehehe

    ReplyDelete
  3. jangan sedih2... kadang2 kita rasa kita x bernasib baik... tapi hakikatnya lbh ramai org yg bernasib kurang baik berbanding kita...

    InsyaAllah.. cepat @ lambat pasti Dia akan berikan ape yg kita impikan :)

    life must go on!

    aja2 hwaiting!

    -nani-

    ReplyDelete
  4. mawar,
    iye terima kasih banyak2..itulah yg suami saya slalu pesan.

    Allah x bagi yg ini tp dia bagi yg lain..

    thanks

    ReplyDelete
  5. kak na...tq sbb buat special entry ni..jgn sedih2 ye kak na..insyaallah, rezeki kak na pasti ada lepas ni...

    ReplyDelete