Monday, July 19, 2010

Misha Omar

Semalam kan saya ada paper Kosmo. Suka tau baca Kosmo ni psl isi kandungan dia simple je dan menghiburkan. Baca punya baca, belek punya belek ternampak la gambar cik mek molek Misha Omar kat ruangan hiburan rasanya.

Saya ni xde lah minat sangat dgn di ni tapi saya suka suara dia yg saya rasa merdu sangat. Memang lain dari artis2 wanita yang lain.

Ruangan tu cite osl kisah dia berlakon teater Udan dan Dara tu. Nk dijadikan citenya, saya perasan muka dia nmpk lain. Tilik punya tilik rupanya dia dah  buang braces kat gigi dia..waah patutlah nmpak makin manis senyuman. Dah cantik gigi dia sekarang. senyuman pun makin menawan.

ni masa zaman dolu2 (pic credit to google)

ni yg terbaru..

cantik kan dia sekarang..


1st time buat entry pasal artis..hahaha layankan aje... :-)

4 comments:

  1. ka punya pasal..layankan aje..tak kisahlah....hehehhehehe

    ReplyDelete
  2. haah la dah buang braces kan hehe..

    ReplyDelete
  3. nak cantik kena jd artis la,kan?tp mintak jauh..

    ReplyDelete
  4. diamilikku,
    layaaaannn..

    lady,
    4 thn dia pkai baru buang..

    hamizah,
    setuju3... :-)

    ReplyDelete