Thursday, July 8, 2010

Bloglist kawan2

Ari tu dgn muka x malunye mintak pertolongan dari adik dd dudu ni utk buat 1 belog yg ada bloglist je, xnak post2 entry..

dd dudu yg baek hati ni telah berbesar hati menggodek lalu jadi lah belog ini..


pastu aku kan gatal tgn, so godek2 nk tukar background, skali jadi lain plak..hahahapadanmukaaku

belog yg simple je xnak la vogthevass gtu..hahaha vogue ke..?


tp yg jadi masalahnye..............................

yg dalam bulatan merah tu..ada label dlm kotak 'no post', 'Home' dgn 'subscribe to post atom'.. cmne nak buang benda tu..??

sape blh tulung...?? kena mintak tulung dgn dd dudu jugak.nih..tp tu pun kalu dia baca belog nih..hahaha

2 comments:

  1. ehhh kenapakah jadi begitu? haha xleh jadikk niii, akak emel sy balik emel n pword akak eh, sy nak gi buang mende2 alah tu, hihihihi

    ReplyDelete
  2. Adusss.. saya kurang arif la pasal benda nie

    ReplyDelete