Thursday, May 27, 2010

Musim kawen udah tiba..

Salam uolls,

Minggu dpn dh start cuti sekolah..dan minggu dpn jg anniversary dgn besday saya..waaahh best gtu.. poyo :-P

Kad jemputan pun dh trima bnyk keping ni..opismate saya 2 org kawen, yg lain2 tu kwn pakcik botak, sedara mara..waaahh mana satu nak g ni..

xde la bnyk sgt pung..hahaha

ini kwn tcs pakcik botak, majlis  pd 5 jun..tp xleh g..gue suda terbang..

ni opismate syahrul dgn cikguross .. belah laki 12hb, belah pompuan 5hb..g yg 12hb le..

ni anak buah saya cik dayah dgn incik muzri..12hb..yg ni saya mekap dia tau..kekekee

ni sedara sepupu kat kelantan

ni opismate pakcik botak..dia request nk hadiah peti sejuk..cehh siap request tu..hahaha

ni sedara mara jg tp adik pengantin ni 1 opis dgn saya..

cuti sekolah 2 minggu rasa banyak lg jemputan ni..tp yg pastinye 4-7hb kami xde kat cni so xleh g la..g yg lps tu je lah..

4 comments:

  1. samalah byk dpt kad jemputan ..
    lepas tu umah sendiri pun kenduri .huhuhuh bzios

    ReplyDelete
  2. wah.. macam2 design kad kawin kan.. mar dulu kecik2.. suke sgt tgk design2 kad kawin nie.. hehe...

    ReplyDelete
  3. kty,

    haha cmne nk buat tu kty?

    unguviolet,

    hehehe pastu msti berangan kan..hahaha

    ReplyDelete
  4. kak na...tarikh saloh..umoh saya 6 jun umoh syahrul 10 jun...huhuhu

    ReplyDelete