Thursday, May 13, 2010

Kan best kalu slalu org blanje mkn kat tmpat best2..

Salam uolss,

Semalam kan fiza dgn baik hati offer nk blnaje mkn..masa dia nk ajak tu bukan main kuat dia tnya saya free x..hahaha rupanya ada udang di sebalik meatball..hahaha ate nye nk srh sorang tu dgr pastu nk tgk dia sokseksoksek x dgn geng dia..hehehe

Sy kuar awl psl g imigresen nk settle psl 1 hal ni..hal apa? nt cite ye..so fiza bgtau jmpa kat paradise deluxe jln pasir pjg kul 1..dia srh sy bwk pakcik botak skali psl kbtulan kuar dgn dia kan..pastu ada 3-4 org geng2 kami ikut skali..kitorang jmpa kat kedai kul 1 le..

dh sudah mkn bru ingt nk snap2

lauk pun dh habis..fiza order siakap asam boi, udang mentega, kerabu mangga, tomyam. ayam apa ntah pastu tauhu goreng yg joe kata mcm busut gunug raya..hahaha menyeramkan..hehehe

ini la sang jejaka yg bermurah hati belanja kami semua..tq tq..lenakali blh blnje lg ek..kiikikih

promote tdung baru..hehe x basuh trus pakai..aci x? kalu tudung aci la, kalu baju kena basuh dlu kan..

joe ni main2 je..

nk dijadikan cite, masa balik opis ada le org bgtau yg 'dia' ni sokseksoksek dgn geng dia psl kitorang g mkn, ada org blnje tp pilih2 org la..geng2 je..hahaha menjadi rupanya taktik fiza..sibuk je dia ni..xyah la nk sibuk hal org, wat hal sndiri je..

4 comments: