Saturday, May 29, 2010

Hobi zaman kecit

Zaman muda2 dlu suka sgt kumpul setem..tp pas pindah rmh xtau mana letak album2 setem..

Skrg dh tua2 ni hobi tu kembali lg..sbb nya kat opis bnyk sampul2 surat yg x digunakan lg dibuang gtu je..so tgk setem2 skrg bukan main cantik lagi..

Last2 slm diorang buang sampul2 tu sy kidnap dlu ambik setem...hahaha langsung kena gelak dek bebudak opis..tua2 ni nk kumpul setem lg..kehkehkeh

ai x kisah pun, dr buang saje baik ambik simpan, ala bukan bersungguh sgt cuma simpan je la, x luak pun..

maka operasi mencari album setem bermula..

amik yg murah je rm7.90, sbb nk yg kecit je..

konon nmpk bijak le ada butang tu, skali ketat gile nk bukak


kena rendam kasi gam hilang


pastu jemur bwh kipas kasi kering sblum susun2 dlm album td..

berfaedah kan hobi ni..kehkehkeh

1 comment: