Monday, May 17, 2010

Ariani lagiks :-)

Salam uolls,

Hari tu pas beli lappy tu ada lebih skit duit..hehehe pastu goda2 pakcik botak nk beli tudung..yahuuu berjaya!! hahaha 

Esoknye terus berdesup ke Ariani lg..kihkihkih

smpai kat opis susuk kat celah2 beg, nt kang ada org tu nampak dia jeles terus g beli sama..hahaha

beli yg satu percuma satu saje..yg mahal2 x mampu..huhuhu

beli warna kuning dgn hijau ni..lama dh cari wrna hijau ni..sib baik jumpa..

Pas beli tu rasa cam ketagih nak beli lagi la..aduss..tolong2! tolong bagi duit..hahaha

4 comments:

  1. tolong tengok boleh la.. wakakka

    ReplyDelete
  2. ariani bukak cawangan lagi satu punya besarrrrrr kat Seksyen 7 shah alam..sebelah jakel...
    silalah ke sana..
    wahh cam promote walaupun diri tak pakai tudung...but my sista memang pakai ariani punya... collection dah jadi mcm kedai ariani kecik la pulak...

    ReplyDelete
  3. elly,

    wakaka kak elly..hehe tolong tgk je ke..? hahah

    nenekPenne,

    tq nek singgah blog sy, ada kwn bgtau tp tu la kita kat trg ni..kalu kbtulan g Kl confirm singgah punya..hehehe

    ReplyDelete
  4. kak..org bali hok mahal lu..dptkan kad mas die..nanti beli len kali...dpt diskaun..huhuhuhu

    ReplyDelete