Wednesday, May 12, 2010

1st time beli tudung Ariani..hahaha

Salam uolls,

Waaahh 1st time gtu..siannye haku..org lain dh berpuluh2 lai haku bru 2 lai..hahahaha 
Alkisahnya opismate saya cik dayah tu nk kawen bulan 6 ni, so dia nk cari tudung utk nikah..smpai kat Ariani kbtulan masih ada offer yg beli 1 percuma 1..waaahh tertarik plak..hahaha

Asalnya nk beli wrna pink nk mecing dgn kain yg pakcik botak-beli-bukan-kat-china-tp-kat-jakel tu, alih2 berkenan dgn wrna lain plak..haissh warna warni la, xtau nk yg mana satu..hahaha

lembut2 je wrnanye..yg ni la harga rm60/helai tp beli 1 percuma 1..

pelbagai wrna biru..santek sgt..

yg printed pun ada, sy x reti nk pkai yg printed..kalu dgn baju plain wrna je xde corak ok kut..tp x berani nk pakai takut nmpak boloxs..hehehe

mcm2 pesen ada..

suka la wrna korporat dia..fink fink fink!

warna warni

aneka pilihan

gambar ekin semestinya kena ada..kata duta kan..tp siyes mmg cantik laekin pkai tudung ariani ni, terletak je..

last2 beli yg ini..wrna hijau biru...hahaha

aaaa pas beli tu rasa nak beli lg la..cmne ni?  best le pkai ariani ni..kain dia lembut je..beza le skit dgn z&z dan annur yg sy biasa pkai..hadoii ! cmne ni..?? hahaha

1 comment: