Tuesday, April 27, 2010

Suatu pagi di Kuala Terengganu

Assalamualaikum...

Bumi Kuala Terengganu hari ini disimbahi hujan yang melimpah2..hmmm dh lama x hujan kan, sekali hujan ambik kau..siap ada pakej guruh dgn kilat lg..seriau ai tgk kilat tu..hehehe

Maren ms otw ke Kuala Berang pun dh nmpk tanda2 nk hujan kat hujung2 bukit sana..smpai je kat ajil hujan turun lebat selebatnya..seronok plak tgk air dari longkang mencurah2..tp yg x syioknya keta ofismate saya kena selut..hahaha nasib le kalu beli keta wrna putih..hahaha

Pagi td ms otw ke opis pun dh renyai2..dlm setengah jam kmdian, opismate ckp mcm malam kat luar, so sy jenguk kut tingkap bilik bos..terkejut wa ckp lu..gelap guguk..hahahaha betullah mcm malam..

yg tinggi tu felda residence..xnmpak apa dh blkg tu..

yg bnyk lampu tu jln bukit kecil..keta2 smua kena psg lampu psl udah gelap guguk..haahaha

lama x hujan, bila hujan siap pakej gelap gulita lg..


Apapun bersyukur lah pd Yang Maha Esa kerana hujan ni merahmatkan dan menyegarkan hidupan yg selama ini kepanasan..

hati2 juga jgn main2 hujan sgt nt demam xleh keja..hahaha eh tp best jg kalu mc x yah g keja..hahaha

5 comments:

  1. rindu nak makan kopok lekor 007 di kuala ibai tu hehe..

    ReplyDelete
  2. oooh suka keropok tu..hmmm mmg glamer tmpat tu..

    ReplyDelete
  3. pasal hujan mengejut mareng.. saya pun kene selseme mengejut..pah hari ni dop baik agi..

    ReplyDelete
  4. hujan kan ke rahmat...hehhehehe...sejuk2 best ooo tido...mesti malas nak bangun pagi gi keje....

    ReplyDelete
  5. my precious,

    ooh ibu mngenadung kena jaga2..penyakit cpt dtg..

    diamilikku,

    hahaha mmg pun..malas rasanya nk g keja..hahaha

    ReplyDelete