Thursday, February 11, 2010

Chatting dgn kwn lama

Salam uolls,

Td tgh duk ngadap pc ni tetiba ada org say hi kat ym. ooh rupanya luuk.. luuk ni kwn lama masa dia join dgn company saya dlu..act bukan kwn sbnrnya, dia asalnya one of the board director utk 1 subsidiary syarikat kami but now dia dh xde apa2 lg..

Lama gile x sembang dgn dia, saya pnh cite psl dia dlu tp malas nk cari n3 tu..dia ni org belanda tp masa saya kenal dia dlu dia dh 11 thn duk malaysia, dh pndai ckp melayu pun tp india style la psl dia bljr dgn pekerja dia yg rata2 org india..

Dia tnya saya dh ada brp anak, sy kata xde luck lg..dia dh dpt lg sorang baby girl..namanya Salma Julia..ada binti ke tidak wallahuallam..
Dia kawen dgn org melayu, bini dia melayu mcm kita ni la, baik orgnya tp dr segi pakaian tu mmg dh mcm irg putih dh..hmm xpe lah, nk komen lbh2 pun takut tersalah cakap plak..

dia ada send latest pics dia dgn anak2 dia.. malas nk smpan so dikongsi di sini

 luuk dgn anak sulung dia, donni

dh sekolah dh ni..muka dia x berubah sama mcm ms kecik..


ni baby salma julia dgn mommy..comelnye geram..!


Oh sebenarnya bila chat dgn mat salleh buatkan saya teringat citer2 lama..malas nk ingt sbnrnya tp sbb dh lama biarkan je lah..nk citer kat cini rasanya xperlu lgpun malas nk ingt..

Xpe lah, sy berkawan je...



6 comments:

  1. Very great post. I simply stumbled upon your blog and
    wanted to mention that I have truly loved browsing your blog posts.
    After all I will be subscribing in your feed and I'm hoping you write again soon!

    My homepage - Certified nutrition Practitioner

    ReplyDelete
  2. Hello! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing
    a few months of hard work due to no back
    up. Do you have any solutions to protect against
    hackers?

    Also visit my web page: Http://Www.Egoldbars.Com

    ReplyDelete
  3. It is not my first time to go to see this site,
    i am visiting this web page dailly and take nice
    information from here all the time.

    Here is my webpage - Visit The Following Page

    ReplyDelete
  4. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something that
    I think I would never understand. It seems too complex and
    extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!

    My blog :: Stock Market

    ReplyDelete
  5. I was recommended this blog by my cousin. I am not sure whether this post
    is written by him as nobody else know such detailed about my trouble.

    You are amazing! Thanks!

    Here is my page; gold [http://Elizabethseaver.Com]

    ReplyDelete