Monday, December 28, 2009

Nk bg hadiah apa ye..??

Salam uolls,

uolss, 31 hb ni birthday hubby sy..tp xdak idea lgsung nk bg apa..?? ada cadangan x...??? xnk la yg mahal sgt..hahhahaha janji ada sentimental value...waaaahh gtu..kahkahkah..


6 comments:

  1. Bagi la wallet.. hikss..
    kite pun ingat nak aksi wallet gak tuk besday hubby..

    TAkpon kasi la perfume wangi2..
    pastu wat suprise deliver cupcakes kat opis die.. =)

    ReplyDelete
  2. romantic dinner...
    romantic getaway...
    perfume..
    :)

    ReplyDelete
  3. ok. kalau aku tak penah bagi hadiah sangat pun. aku suka yg sweet2..cthnya..tshirt aku tulis quote yg best2...banyak kan dkt shopping mall,,kedai2 yg kita boleh print tshirt 1 pc...hihihih..

    ReplyDelete
  4. mar suggest kan akak bg jam.. jam yg ade 2 tue.. so, satu utk husband akak.. satu lg utk akak..

    ReplyDelete
  5. myprecious,
    hmmmakak bru je bg wallet kat dia bulan 8 ari tu..anyway nice suggestion..tq

    lady,
    menariks tu lady..

    monas2petronas,
    waah x sangka wina bc blog ni...anyway sweet sgt cdngan tu..blh d pertimbangkan..

    mar,
    cantik ! blh dpt kat akak satu kan..kahkahkah

    ReplyDelete
  6. eh! kak bg sy klu susah nk pilih hadiah buat makanan fav suami akak... mcm mak sy dia masakan makanan fav bpk sy... bpk sy dia xske hadiah dia kata masak kat dia pun dh cukup... akak pun wat mcm ni jgk la... hehehe

    ReplyDelete