Sunday, November 1, 2009

knp malas sgt nk update blog..

Salam uolls,

tgk page bru sy, cool x...cool kan...hahahha..pasni bercita2 nk update blog tiap hari..padahal broadband dh ada tp lappy plak rusaaaakkkk...xpe, nt pasni kita beli lappy bru..hahaha smua nak beli, ingt beli pakai daun ke..kalu gua ada kuasa mcm ponti anak remaja blh tukar daun jd duit kan best...

lama x update bnyk bnda yg brlaku, tp saya ttp sama..xde perubahan cuma keadaan sekeliling je yg bergerak dan berubah..psl keja pun byk perubahan..since bos bhgian akua dh balik tmpat asal, sy ditawarkan naik pangkat ke jwtn yg lbh tinggi tp memangku tugas pengurus..keja makin bertambah, tension je manjang..rs mcm xleh nk buat tp kuatkan semangat..dlm x leh buat tu dh 3 bulan sy pgang jwtan ni..gaji mmg naik tp bila hari serabut rs nk balik jwtn lama, biar gaji x bnyk pun..tp apa2 pun sy teruskan juga, nasib baik cik abg amat memahami ketensionan saya stiap kali balik keja..

suasana di opis sy mcm biasa, pekerja datang dan pegi, ada yg dh pegi nk dtg balik..hahaha..dan kami jg menerima 2 org cahaya mata baru, suzi dan anne yg kawen kemudian dr saya telah selamat melahirkan chya mata..ajax pula bakal menerima cahaya mata ke 3, mama yati plak terbabas mengandung anak ke 2..hahaha blh plak dia kata terbabas.. cuma saya yg masing kosong.. saya dan cik abg masih mencuba dan terus mencuba, sy amat ingin merasai nikmat mengandung..tp masih belum dikurniakan rezeki itu..apa pun kami berasa mungkin rezei itu blm tiba dan Dia mahukan kami berusaha meningkatkan taraf hidup dgn lbh baik lg..itu la saje penyejuk hati klu tension x preggy lg.. :'(

wlaupun kesedihan namun kami juga bersyukur sgt skrg krn dpt rezeki lain..alhamdulillah..dpt rezeki beli rmh..harta sepencarian kami yg pertama.. 2 tingkat semi-D di kg telaga mengkudu, marang..x plan pun sbnrnya tp kbtulan yg amat mngujakan..bnyk jg dugaan sblm dpt rmh tu, at last kami brjaya jg..rmh tu dh 80% siap, insyaallah prtghan thn dpn siap la..lps ni kena jimat2 skit.. :-D

apa lg ek..cik abg dpt mc 2 hari, skt blkg lah, demam lah..mcm2 sakit..keja bnyk sgt, smpai org srh cuti xnak..last2 dpt mc doc..duk la rmh diam2..hahaha

pas ni azam bru nk update blog tiap2 hari..

1 comment: