Thursday, November 12, 2009

Kembalikan Feris pd ibunya..

Salam uolls,

Td baca blog en x-reporter ni.. ada plak kisah psl Feris yg dilarikan bapaknye entah ke mana..sian ibunya menanggung rindu.. Utk kisah selanjutnya sila baca disini.. x berhati perut btul bapak feris tu..x pikir ke si ibu mengandungkan anak selama 9 bulan.. bapak dia tu org belanda..hmm smua org belanda gtu ke..?? saya ada kenal sorang mamat belanda ni tp dia kawen melayu..tp dia ok je..ye lah x smua org gtu kan...

comei budak ni..

Apa2 pun kita sama2 doakan si ibu akan kembali berjumpa dgn Feris satu masa nanti...

7 comments:

  1. kalau benar bapanya dah tak islam, memang patut anaknya diberi kepada ibunya utk elak akidahnya terpesong.

    ReplyDelete
  2. yap tepat sekali..tp skrg anaknya di larikan bapaknya dan xtau kat mana dia berada..

    ReplyDelete
  3. hurmm..ex reporter tu kawan baik saya...opsss...

    ReplyDelete
  4. sian budak ni & mak dia.. yg jadi mangsa nanti anak jugak la.. confuse dgn keadaan diri dia..

    ReplyDelete
  5. diamilikku,
    iye su, hari2 sy bc blog dia..link su pnya blog ada kat ctu..

    ratna,
    ha'ah..sian kan anak jd mangsa

    ReplyDelete
  6. kejammmm nye. tun yg berpisah dgn anak semingu pun dh rs separuh gile. sedih tauuuuu.

    ReplyDelete
  7. ha'ah la tun, saya yg xde anak ni pun rindu dgn anak buah kalu lama x jmpa..apatah lg anak sendiri..

    ReplyDelete