Tuesday, September 1, 2009

HPPNK 2009@MITC Ayer Keroh, Melaka

Salam u olls,

sorry sbb bru nk update..bz sgt uoll smnjak bos xde nih... mula2 tu nk ucap Selamat Berpuasa pd kwn2 bloggers smua...dh trlmbt ke gue ni..huhu

Ni cite basi dh tp xpe lah, org lain smua cite psl menu berbuka..xnk lah nt ada yg terliur..huhuu..bln ogos ari tu saya ddgn dayah g hari peladang kat MiTC melaka, kami kena jaga booth dgn Jab Perikanan negeri..sminggu duk sana dan sminggu juga hubby gue kena tinggal..hehhee kesiaaaan dia..hahaha.. apa pun seronot jg duk sana sbb sminggu x masuk opis..wakakaka sukak! sukak!..hehe so layan gambar dlu ye..

ni booth kitorang join skali dgn perikanan negeri

model booth..huhuhu tembamnye muka gue

mask ni bagus jg selain dr langkah pncegahan blh jg wat smbunyikan muka gue yg tembam itu...hehehe..bagus! bagus!

rmh terengganu menang landskap tercantik..huhu ingt x dpt no thn ni psl rmh kedah pun blh thn cantik, siap buat rumah betul lg..huhuhu

ni rmh kedah, cantik sgt..ingt dh menang psl 1 rmh dibina dlm dewan..huhu

dayah main2 dgn mb plak..huhuu

pose kat taman ..rs nk tdo je ctu..cantik sgt..

ni berlakon je hehehe xde ink pun dlm alat canting tu..huhu ni ms kat booth suterasemai..

pstu ada 1 mlm tu ada org ajak g mkn seafood kat mna ntah..tgk2 ada mknanan ni..diorang kta nama siput buluh? ntah btul ke x..sy x mkn pun tkut nk try..huhuhu

smpt jg naik rivercruise round2 sg melaka..cantik view dia tp malangnya ms tu gue sakit pinggang, so xdpt nk mnghayati sgt keindahan tu..huhuhu

gue dpt tngkap arapaima (ikan naga), nanti nk mintak rm10k dgn mb huhuhu...dayah ambik gmbar blur plak...



haaa! ambik tu n3 balas dendam psl lama x wat n3..hehehe...bnyk benda lg nk cite ni tp nanti las..satu2 ok...jgn marah ye psl gmbo bnyk! chow!

1 comment:

  1. wah.. jauh, ko berjalan ye..

    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete