Wednesday, July 1, 2009

Pertandingan teka-teki..!

Hihihi..

ntahapa gelak dlu...ni saya punya tabung duit..hihihi :-D

comei x? ckp lah comei... :-P hikhikhik

tgk dr blkg, mcm gelap je..


buka tutup dia...waaahh! sudah penuh ma!

cuba teka brp jumlahnye..?? :-D

huhuhu so kwn2, sy nk wat satu pertandingan utk kira jumlah duit yg ada dlm hello kitty nih..huhuhu kalu x tepat pun xpe, asal dekat2 nk betul tu kira aci las..huhuhu pemenang akan ada hadiah tau...

20 comments:

  1. kuarkan duit dulu...
    tabur baru leh agak2 puan marina oooiiii

    ReplyDelete
  2. huhu. jwpnnye:

    xde duit langsung sbb da digunakan. hoho

    ReplyDelete
  3. huhuhu...nanti ye i tabur duit dlu..hahaha lupa2..

    ReplyDelete
  4. rm60.52....btol x??
    heheheh...

    ade award utk dirimu...sila ambil di http://www.rynn2506.com

    TQ

    ReplyDelete
  5. jwpnnye...............

    135.50

    ReplyDelete
  6. rm62.95....hahatamboh tolok ler tu

    ReplyDelete
  7. hmmm apsal xde sorang pun yg jwpan dekat2 nk sama dgn jumlah duit ni..huhuu..saya bg klu..ada duit RM100 dan juga RM 50

    ReplyDelete
  8. kak nak main teke gak

    ermm RM 60 ;)

    ReplyDelete
  9. marina, nak tanya la.. ada dapat apa-apa tak dari saya ek? akut barang tak sampai sbb kwn saya ckp lum sampai2 lagik.. hadiah utk blog "what to talk about"

    ReplyDelete
  10. dayah, huhuhu
    dekat dh tu...

    dd dudu,
    salah la sayang...

    azura,
    ada dpt dh..tq so much

    ReplyDelete