Monday, June 1, 2009

Sambutan berganda!

Salam,


Diam x diam dh setahun kami kawen..huhu sekejap je.. 30.5.08 thn lps kami diijabkabulkan..gembira, terharu smua ada..yg pastinya setahun bersama melayari alam rumahtangga banyak memberi pengalaman baru kpd kami..gaduh, benci, suka, duka, gembira, sedih semua ada..

Dan bonus plak, birthday saya hari ni..selang 2 hari slps anniversary kami yg pertama..semalam kul 12 dikejutkan dgn nyanyian 'Selamat Ulang Tahun Sayang' oleh hubby..walaupun lirik ntahhapa yg kuar dr mulut dia tp tetap saya suka sbb diiringi oleh lagu asal nyanyian Imran Ajmain..huhuu saya yg request dia nyanyi lagu tu utk besday saya..wakaka..tq sayang..

Tiada sebarang sambutan lg utk 2 tarikh istimewa ini...sibuk sgt dgn keja, xtau bila nk celebrate..huhuu

kali pertama selepas sah bergelar suami isteri..huhu syahdu :'-)

pasti bersama selalu..insyaallah

moga bahagia bersama.. insyaallah

Sesungguhnya saya amat gembira skrg, mempunyai suami yg amat memahami, setia melayan kerenah saya yg banyak hal..huhuhu, walaupun belum dikurniakan cahaya mata namun kami akan terus berdoa dan berusaha (chaiyok2 !).. jeles tau tgk org bru kawen terus dpt baby..huhuhu..doakan kami ye kwn2.. ;-)

8 comments:

  1. tahniah. Insyaallah, bahagia selamanya. Amin.

    ReplyDelete
  2. selamat ulangtahun yang pertama...
    semoga terus berbahagia hingga ke akhirnya..
    maaf lama tak tinggal jejak..link termissing..nih baru jumpa balik..
    pasal anak tu semua rezeki allah...bersabar, berdoa dan berusaha...

    ReplyDelete
  3. ala..sorry la lambat wish.

    happy anniversarry.
    banyakkan sabar dalam rumahtangga.
    tapi kalau dia gila punya sabar, boleh la kalau ko nak carik pasal.
    baru adventurous..:)

    ReplyDelete
  4. kv,
    tq kv

    diamilikku,
    huhuhu, xpe anyway cantik template aru su, doakan kami..

    green apple
    huhuu, ko baca ke blog aku, huhu aku xleh kalu x baca blog ko..huhu

    ReplyDelete
  5. tahniah, selamat ulangtahun perkahwinan pertama n hepi birthday, moga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki..amin.

    ReplyDelete
  6. Tahniah... semoga berbahagia & di berkati selalu ;)

    ReplyDelete
  7. tahniah...semoga kekal ke akhir hayat.....
    sng igt kan anniversary ngan bday dekat²....

    http://www.rynn2506.com

    ReplyDelete
  8. Happy belated Anniversary to both of you! Semoga kebahagian kekal selamanya amiinn.. :-)

    ReplyDelete