Thursday, April 30, 2009

Arrgghh nak beli ..!!

Buku terbaru Ramlee Awang Murshid dh kuar...sy bru tau td masa duk godek2 tenet, trjumpa las..aarrhh nk beliiiiii!!!!!!

sinopsis :-

MIKHAIL – bukan sekadar sebuah nama. Selama 16 tahun menjadi pelarian di perantauan, dia muncul semula memburu mangsa-mangsanya. Mikhail membunuh kerana dendam lama. Sewaktu usia remaja, keluarganya telah ditembak mati. Mikhail telah diselamatkan Dickens, seorang lelaki Amerika Syarikat yang juga merupakan rakan niaga ayahnya, Tuan Sadon. Dickens melatih Mikhail menjadi seorang pembunuh profesional untuk membela kematian keluarga.

Dalam pada itu, Mikhail juga menghidapi sejenis penyakit paranormal. Apabila retina matanya terkena cahaya matahari atau silauan lampu yang terang lagi tajam, dia akan berada dalam satu dimensi yang tidak diketahui. Kadangkala dia terperangkap antara dua dimensi – fantasi dan realiti. Akibatnya, Mikhail sukar membezakan mana yang benar.

bc sinopsis je dh suspen, huhu aku x sabar nk beli tp kena cek duit dlm purse dlu, mcm x ckp je..huhu. nmpak gaya kena mintak paksa hubby srh beli ni..wakakaka. nasiblah..


6 comments:

  1. baca sinopsis pun cam dah best, harus kena beli ni

    ReplyDelete
  2. alor..mcm besh je..citer nie.

    ReplyDelete
  3. hmm besh gk sinopsis cite ni..hah,beli jgn xbeli..hehehe

    ReplyDelete
  4. author nih pemes gak eh... smpai aku yg x mnat bku2 nih pon kenal die kak.. hehehe.. ehhh da ati hendak tuhhh ikotkan ajer... pi beli cpt.. pastu bce...
    tpi jgn lpe msk dlu....
    kang sentap plak hasben.. hehehhehehe

    ReplyDelete
  5. kak rose,
    dh beli dah..

    kty,
    ha'ah mcm best, dh beli tp x baca lg ni..syg nk baca, hehehe

    picasa-me,
    tq cos singgah blog akak, mmg dh beli

    afiq,
    dek, akak dh beli dah..siap ngarut2 kat asben minta duit..hehehe

    ReplyDelete