Thursday, December 11, 2008

Spa kaki percuma!

Salam,


Semalam saya n few opis mate g site kat sg. como, tasik kenyir..ada lawatan dr TSUB MOA..masa jalan2 kat sangkar tu tengok banyak ank ikan baru masuk...pastu opismate saya diha nk try wat masuk kaki..hehehe..menjadiks la u oll..tp kat kaki saya dgn diha ikan x brp nk dtg..tp bila bos saya letak kaki je..berduyun2 ikan kerumun..agaknya baru lps kuar dr stokin kut..hheheh

ni las sangkar kiri dan kanan...rumah operasi kat tengah2..


diha baru k start menerai..

tgk anak ikan g kat kaki bos saya, berduyun2..busuk kut..hehehe

ikan tgk saje je kaki saya..wangi kut.. ekekeke :-P

wat2 muka control lah plak...

mkn ikan tilapia bakar..fuh terangkat !

gambar tgh mkn..gelap la plak..xpe, belasah je...

16 comments:

  1. ish. rasa takut jek nk letak kaki ke dlm tu. keke

    ReplyDelete
  2. mesti rasa geli2 manja kan bila ikan datang dekat kaki

    ReplyDelete
  3. alahai bestnya dia dapat spa free ni.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. banyak2 kaki kat situ, kaki sapa yg asem.....cuba teka? hadiahnya ialah melancong ronda2 menaiki bas bandar hanya di Kuala Terengganu. Cuti sekolah je ye

    ReplyDelete
  5. an,
    hehehe..ikan kecik2 je..x takut pun..gigi xde..

    diamilikku,
    hehehe geli tau...

    mummy,
    lenkali mummy dtg saya bwk mummy g..semulajadi lg..

    kv,
    geli....

    pemantau,
    jwpan nye kaki bos lah...hahahaha

    ReplyDelete
  6. aik dr. ikan tuh da jdi lauk?1 kihkihkihkih

    ReplyDelete
  7. aku belum pernah cuba spa ikan, best ke??

    ikan talapia bakar? bestnya makan yg masih fresh

    ReplyDelete
  8. akak marinahunyku sayang sila ke istana khayalan i ntuk membawa balik hadiah yang telah kami sediakan spesel ntok uollss sempena banjir yang melanda baru2 iniew kikiki

    ReplyDelete
  9. salam kenal...meen buat kt pyramid 38 hinggit setengah jam...rugi2...heheheh

    ReplyDelete
  10. akak hadiah ke-2 mnusul sila lihat n3 jejantan meembess itiew

    ReplyDelete
  11. gila manyak ikannn.... ni ikan yang mcm aku buat tu ke nok? bestnyerrrr...

    ReplyDelete
  12. salam.
    jangan terjatuh kat dalam tu udah ler... nanti ikan tu pulak dapat makan percuma...

    ReplyDelete