Wednesday, December 24, 2008

selamat cuti2 malaysia..

Salam u oll,


Hari ni last keja, esok cuti pastu saya smbung lagiks cuti smpai 1hb..mknanaya saya akan masuk opis balik 4 hb dpn..yuhuuu..lama tu...sbnrnya cuti saya banyak lah juga..so drpd x hbs2 tu baik saya cuti je..balance nanti 4ward lah skit..dh lama plan dgn hubby nk cuti pjg ujung thn..plan nk g umah kakak ipar kat seremban..insyaallah kalu xde aral pagi esok kami bertolak dr dungun ke seremban, n mungkin singah segamat dlu g umah kenalan keluarga d ctu..2 org anak buah yg laki ikut jg, maklumkah cuti sem, depa nk jg jalan2..asalnya mak depa g jg tp memandangkan musim hujan x brp nk hbs lg n result pmr plak nk kuar so anak saje yg g.. ok jg bwk along dgn abang, blh along gilir drive dgn hubby...yess!! saya blh tdo je nanti...yuhuuu...malas ai nk drive tau..

27hb saya n hubby nk ke shah alam, ada konvensyen DCL kat stadium melawati...kami kan dealer DCL..saya dh 2 thn jd ahli tp baru 2 bulan ni nk aktif..alhamdulillah..hasilnya sudah nampak...kami nk wat DCL ni sbgai side income..produk2 pun bagus tau..kalu nk tau blh klik laman web DCL..sempat lg promote tuh..Kat konvensyen tu nanti ada cabutan bertuah, manalah tau saya dpt merc sebijik..aduss..mimpi lah..heheh, tun M akan hadir sbagai jemputan tau..waahh sungguh teruja nih...

Apa2 hal pun saya sempat ke idak nk update blog ni..kalu smpat saya update dr seremban k..so..smpena saya nk cuti saya ucapkan meh le kita cuti ramai2..g jalan2 satu malaysia...hikkkss..larikkkkss..!!!

0 cuit-cuit:

Post a Comment