Sunday, December 7, 2008

Pak pak pung !

Salam,

Skrg ni ada 2 musim.. 1 musim banjir dan 1 lg musim org kawen...dan x ketinggalan opismate saya cik semut ni pun dh selamat kawen...skrg tinggal 2 org je lg anak dara kat opis nih, bila lah nk merasa nasi minyak cik fiza dgn cik syib ni...yg lakinya ntah bila nk langsung...sorang x merasa lg...

apa2 pun layan gambor dlu ye...


2 org budak kecik, puan anne dh kawen..cik fiza bila lg..?


sian pengantin kena himpit atas pelamin..penantin x smpat nk mekap pun lg tp kena layan kitorang dlu...


berebut nk ambik gmbar atas katil pengantin..hehehe


tuan punya blog dgn puan pengantin las..

8 comments:

  1. a'a... lani musim banjir dan musim kawen kan?

    ReplyDelete
  2. lagi satu musim kak..musim tanah runtuh..ngeri tol
    nyway salam aidiladha kak

    ReplyDelete
  3. satu lg musim hang terlepas,musim berkhatan...he3...

    selamat eiduladha

    ReplyDelete
  4. mcm kenal je baju..hehe..(gegurau je)

    ReplyDelete
  5. bila jadi pengantin ni mcm jadi artis gak..org berebut nak tangkap gambar..

    ReplyDelete
  6. rasa nak kawen lagi je kannn!!! hahah!!!!

    ReplyDelete