Wednesday, December 31, 2008

Happy Birthday to u..........

Salam,

Hari ni bersamaan 31.12.2008 adalah hari lahir suami ku yang tersayang yg ke 30..huhuhu..dh 30an ye..saya muda lg baru 20an...hehehehe....So, sempena birthday org yg tersayang hari ni saya wat n3 ni khas utk dia...dgn ucapan...

i love u so much..!!

nanti nk celebrate kat mana ntah..x pikir lg...x kisahlah mana2 janji saya dgn dia je..

dgn ini en santa clause mengucapkan selamat hari lahir dan merry christmast..hohohoho....

9 comments:

  1. Semoga berbahgia bersama hingga ke akhir hayat, InsyaAllah.

    ReplyDelete
  2. epi besday utk encik suami. Wah, dia baya akak ek? Akak jer yg dh tua sikit dari dia. Haha

    ReplyDelete
  3. selamat hari jadi utk asben marina..

    happy new year..2009..
    semoga 2009 lebih membawa sinar baru dlm kehidupan kita..amin

    ReplyDelete
  4. happy besday utk akak's husband.. moga bahagia selalu..

    ReplyDelete
  5. epi belated besday utk hubby ko.. semoga dikurniakan kesihatan yang baik hendaknya.. dan dimurahkan rezeki.. amin.

    ReplyDelete
  6. tq smua kwn2 ku yg di sayangi...mmmuuaahh!

    ReplyDelete
  7. semoga panjang umur dan murah rezeki untuk suami,,,kekal bahagia dengan isteri tersayang..
    hehehhe..kite baru balik dari dungun,,tak call pun awk sebab dah tau awk pun cuti2 malaysia..takde rezeki lagi kita nak jumpa kan

    ReplyDelete
  8. Happy birthday to ur hubby!! Semoga berbahagia selalu :-)

    ReplyDelete