Sunday, December 21, 2008

Bowling time ..!!


Salam,

Opis saya kan, dh lama nk wat family day tp asyi tertangguh je...dr akhir thn lps lg plan..kengkonon nk g pulau tp hampess..smua org cbuk je manjang..bosan nau asyik duk tertangguh2 je..

2 minggu lps kat sedc ada wat tournament bowling, so ada bbrp opis mate saya yg terlibat, pastu budak paling ensem (dia persan konon dia paling ensem) dlm kat opis saya nih cadangkan wat satu tournament antara staf..saya bgtau dia, wat lah paperwork blh saya propose kat GM..nanti saya paksa GM soh luluskan je (ai ni kan PA GM, so haruslah GM ikut ckp ai.. :-p)...

Sudahnya, paperwork tu siap masa tu jg dgn costing smua skali...Gm masuk saya terus inform dia, dan2 tu jg Gm luluskan ...hahaha..keji tul saya siap paksa GM suruh lulus... hahahaa.. matilah saya kalu GM baca blog saya nih.. hehehe

At last, hari sabtu semalam (20.12.2008) berlangsung lah tournament tu yg kita panggil Pra Family Day..x kisahlah pra ke pre ke janji blh lempar bola...

U oll nk tau x, saya ni kan mcm hampess main, asyik senget je lempar bola, sbb tangan saya sakit..sbb sehari sblum tu dh main dh, tu yg sakit tgn..last2 saya dpt no ke 3 dr blkg bg kategori pmpuan lah (pompuan nye 7 org je..hehehe) klu tgn x sakit harus jd johan nih..hehehe marahlah cik fiza kalu baca statement saya ni ..laariikkss...

tp apa pun mmg best sbb dpt luangkan masa bermesrav bersama2 dgn smua staf lbh kurang 35 org + drebar skali..sbb sblum ni ada yg x brp nk kenal dgn drebar2..Gm pun sporting gile dgn wife dia, siap lompat2 lg kalu dia punya strike..8 lane kat bowling tu kitorang yg conquer, mmg bergegar bila masing2 gelak..

so layan gambar lah dlu ye.. sorry gmbar blur skit sbb saya silap tukar mode.. :-P


nurin dalia yg tomei -anak mr ajax


semua org bersemangat nk main

cik fiza dan puan yati yg gediks..

yati dan hubby nye..


saya dan suami lah..

ni smua bakal pelapis negara nih...ekekeke..


tgk aksi saya yg klako plak rasanya.. saya x pndai main u oll..

tgk gaya hubby, mcm pro je kan..pdhal markah saya lg banyak dr dia..ekeke....

Kesimpulannye, wlaupun wat preparation last minit, tp smua berjalan lancar...dan harap next akan ada big family day plak...baru meriah kan...nk keja pun semangat..kena bodek bos nih..hehehhee

6 comments:

  1. markah akak pun hancur tau! Huhu Janji enjoy!!

    ReplyDelete
  2. wah ! gigih ko nokkk...nak lawan shalin zulkifle ker!

    ReplyDelete
  3. behnya main bowling..kty lama dah tak men

    ReplyDelete
  4. ai kak na best ke main??berapa total score??agak2 leh challenge mei x??hihi..

    ReplyDelete
  5. wow.. pandai akak main bowling tue.. :)

    ReplyDelete
  6. kv,
    huhuhu...sama lah kita...

    ck,
    hahah, kalul shalin tgk aku main, nanges dia..

    kty,
    ajaklah anak2 kty dgn along main..

    mei,
    hahah..tuuuut..xleh bgtau..nanti kita main sama2 ek..

    unguviolet,
    hehehe..x pandai...hehehe

    ReplyDelete